18 oct. 2015 | By: Violeta Sandor

Mărturisire




Plouă peste inima mea
cu făgăduinţe de pe obrazul cerului,
iar veşnicia îşi caută culcuş într-un suflet.
Înfăşurat în cântec, un zâmbet
mi s-a aşezat în colţul gurii şi e gata 
să se strecoare pe tâmpla ta stângă.
E semn că am reuşit să îmblânzesc destinul
şi împreună cu bucăţile de suflet 
pe care ţi le-am aşternut deja în palme, 
am aşezat şi seninul.
Îţi fac o mărturisire!
Există ceva dincolo de toate aceste lucruri pe care curgerea vremii nu o va îmbrăca în uitare niciodată: iubirea mea pentru tine.

3 comentarii:

Laura spunea...

O poezie de dragoste superba!

Laura spunea...

Ma inspira poeziile alese de tine!

Violeta Sandor spunea...

Laura, ma bucura mereu prezenta ta aici printre gandurile mele. Multumesc pentru aprecieri.

Trimiteți un comentariu

Parerea voastra conteaza