1 feb. 2013

Îngerii mi-au zâmbit







Am desenat tristeţea, navigând
desculţă pe tărâmul vieţii,
cioburi de dor percepeam mergând
din apus, până-n zorii dimineţii.
Am tatuat în timp lacrima seacă
ce-mi sculpta până şi ultimul por
şi rugat-am suspinul când pleacă,
a inimii zbucium, să-l agaţe pe-un nor.
Am rugat ploaia în miezul nopţii,
să spele veninul din amintiri,
tremurând, să pot semna în cartea sorţii
condamnarea la o viaţă fără iubiri.
Strigam timidă în limbajul stelelor,
băteam sângerând la poarta unui vis,
iar vântul îşi aşeza din căuşul mâinilor
câte-un surâs, pe-obrazul meu nins.
Într-o zi, îngerii din al şaptelea cer,
întorşi către inima-mi de jale plină,
mi-au dăruit iubirea fără ca s-o cer
în chipul unui OM cu o inimă divină




4 comentarii:

  1. minunate versuri...
    ''Ingerii au cantat in ziua cand m-ai sarutat
    Si-am stiut ca toata viata mea te voi iubi
    La primul tau sarut ploi de stele au cazut
    Un sarut a fost de’ajuns sa stiu,ca noi suntem,predestinati''

    Sursa: http://www.versuri.ro/
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina,
    Inteleg din comentariul tau postat ca traiesti o iubire asemanatoare cu a mea. Cel putin in aparenta. Ma bucur sa stiu ca exista oameni care simt cu sufletul curatenia si isi gasesc perechea in viata. Sa fii fericita mereu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da asa este. mi-am gasit jumatatea,sufletul meu pereche fata de care nu pot sa traiesc. suntem dependenti unul de celalalt...unul fara altul nu putem sa existam.
    multumesc mult, si dvs la fel!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu mi-a fost usoara viata
    Caci din lut am fost facut,
    Dar ingerii mi-au luminat fata
    Cand pe tine te-am vazut...


    Ingerii mi-au daruit-o pe cea care imi este sotie, prietena, sprijin si lumina pe calea vietii...
    Mi-am permis sa pun aceasta frumoasa poezie pe adresa mea de facebook si o sa te rog sa ma ierti ca am indraznit... Ai poezii frumoase care merita impartasite la cat mai multi, de aceea iti cer permisiunea de a ma lasa sa mai postez din cand in cand cate una pe facebook...
    Sa ai o viata frumoasa si plina de iubire...

    https://www.facebook.com/titibiholar
    http://methechristian.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Parerea voastra conteaza