17 feb. 2012

Doar iubire


"Dragostea nu e un obicei, un angajament sau o datorie. Dragostea există, pur şi simplu. Fără definiţii. Iubeşte şi nu-ţi pune prea multe întrebări. Doar iubeşte."(Paulo Coelho)





M-ai învăţat să cred în vise,
Să cern amarul gândurilor-jale,
Să lepăd vremi de-acum distruse,
Şi să trăiesc în cânturile tale.

M-ai îndrumat în noaptea îngheţată,
Cu tine doar de fericiri am parte,
Şi lacrima cea crudă, deşănţată
Pe-obraz de mult nu se mai zbate.

M-ai învăţat s-ascult a mării valuri
Să torc în gându-mi ale ei poveşti,
Şi să privesc cum luna după dealuri
Îmi spune cât de mult tu mă iubeşti.

Mi-ai arătat cu-o dulce sărutare
Cum ard dorinţi în trupul nebunatec,
Descinse chiar din razele de soare
Ca nişte râuri repezi, de jăretec.

Mă las-acum să sorb cu mult nesaţ
Să-ţi simt atingerea în întuneric,
Iubirea s-o culeg de pe-al tău braţ,
E totul vis în universul cel himeric.






Un comentariu:

Parerea voastra conteaza